טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונת כביסה

מכונת כביסה טובה פועלת באופן תקין לאורך זמן, אך לעיתים – לפעמים בדיוק כשיש לנו ערימות רבות של כביסה לעשות – תקלות קורות. במצב כזה מומלץ לקרוא לעזרתו של טכנאי מכונות כביסה מקצועי ואמין, על מנת שיטפל בתקלה ויחזיר את מכונת הכביסה למצבה הראוי.

חשוב לוודא כי הבעיה היא אכן מהמכונה עצמה ולא מתשתית המים אליה היא מחוברת. עם זאת, לעיתים התקלה מתרחשת כי המכונה כבר עברה שנים רבות והגיע זמנה להפסיק לפעול, לפעמים הבעיה נובעת מיצרן לא אמין או חלקים לא מקוריים, ולפעמים מקור התקלה הוא באבנית שנוצרת – או סיבות נוספות, כגון:

  1. סתימה באחד הצינורות או במשאבה.
  2. קלקול של המשאבה או גוף החימום.
  3. תקלה בכרטיס או בבולמי הזעזועים של מכונת הכביסה.
  4. ריח רע מהמכונה שנגרם, בדרך כלל, מהחיבור של צינור הניקוז של מכונת הכביסה לפתח הניקוז של הביוב.
  5. הכביסה יוצאת לא נקייה בדרך כלל בגלל שהצטבר לכלוך בפילטר של מכונת הכביסה.

 

ישנם מספר גורמים נפוצים לתקלות, אותם ניתן למנוע מראש:

  • לא לשכוח דברים בכיסים – לרוקן טישו, מטבעות, שטרות ועוד מכיסי הבגדים לפני שמכניסים אותם למכונה. הדברים הללו נוטים להיתקע במכונה ולגרום לרוב התקלות.
  • לא להעמיס על המכונה יתר על המידה – עדיף להשאיר מרווח מאשר להכביד על הציר של המכונה, מה שיכול לגרום להריסתו – ואז הבגדים לא ייסחטו ויישארו רטובים.
  • לא להפריז באבקת הכביסה – לשים אבקה בכמות המומלצת בלבד, לפי הוראות היצרן על האריזה – אחרת הבגדים עלולים לצאת מכוסים בה או מלאי חורים. היום יש קפסולות עם כמות מדויקת של נוזל כביסה, אך לאלו מכם שעוד רוצים להשתמש באבקה – עקבו אחר הוראות היצרן הכתובות על הקופסא.
  • לא להשתמש בתוכניות ארוכות – מכיוון שאנו זורקים את הבגדים למכונה לאחר שימוש "חד פעמי" (של יום אחד), ניתן להשתמש בתוכניות הקצרות של 40 דקות במקום אלו האורכות שעתיים.
  • לא להשתמש בכוח – לעיתים דלת המכונה נתקלת ולא נפתחת. אין לנסות לפתוח אותה בכוח – זה עלול לשבור אותה או את הידית.

מלאו פרטים וקבלו
הצעת מחיר לטכנאי מכונות כביסה בקליק !

טכנאי מכונות כביסה לפי ערים