ניסור וקידוח בטון

ניקוי שטיחים

עבודות ניסור הבטון וקידוח הבטון נעשות על ידי כלים המורכבים ממנוע, וכן כוס קידוח ודיסק עגול ומשונן בקטרים שונים, אשר מצופים באבקת יהלום, זאת מקנה להם את היכולת לחדור כל משטח בכל עובי. נוסף על כל אלה, מוזרמים מים באופן מבוקר, על מנת להוריד את הטמפרטורה אשר נוטה לעלות במהלך עבודת הניסור והקידוח.

מחיר העבודה נקבע לפי מספר משתנים: ראשית, היקף העבודה – ככל שהעבודה גדולה יותר, המחיר למטר ירד (אך המחיר הכולל כמובן יעלה). שנית, מחיר העבודה מושפע ממורכבותה – כמובן, ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. ולבסוף, הפרמטר האחרון שמשפיע על מחיר העבודה הוא הנגישות למקום – ככל שיותר קשה להגיע למקום בו תרצו לבצע את העבודה, המחיר יעלה.

ניסור בטון

עבודות ניסור בטון כוללות פתיחת חלון או דלת, יצירת חלל למזגן, הריסת קירות, וכן יצירת חור לפתח האוורור של מייבש הכביסה.

ניתן לבצע את עבודת הניסור בשתי שיטות: הראשונה, ניסור במסור יהלום – מאפשר לחדור את הבטון באופן מדויק. השנייה, ניסור בכבל יהלום – מאפשר דיוק אופטימלי (גם של מבנים מיוחדים או מתחת למים), חיתוך של בטון עבה יותר, וכן עבודה שקטה יותר.

הסכנות בניסור בטון:

  • עבודה עם כלים מסוכנים
  • עבודה עם חשמל
  • יש לנטרל את סיכון תשתיות המים, החשמל והגז לפני תחילת העבודה
  • יש צורך בליווי של מהנדס על מנת שלא להחליש בטעות את המבנה

קידוח בטון

עבודות קידוח בטון (נקראות גם: קידוח יהלום, היות והמקדחה מצופה אבקת יהלום) משמשות ליצירת חור בבטון – זאת עם מקדחה מיוחדת, אשר קוטרה נע בין 2 עד 20 צול (1 צול = 2.63 ס"מ) – לשם יצירת מעבר לתשתיות, לצינורות ולכבלים ועוד.

ישנם מצבים בהם צריך לבצע קידוח בטון הפוך (בזווית הפוכה, מלמטה למעלה) – עבודה זו מורכבת ודורשת יד מיומנת ודיוק רב, שכן כוח המשיכה פועל כנגד המקדחה. קידוח הפוך יבוצע למשל במקרה שנרצה לקדוח פתחי אוורור (ונטה), פתח לתשתיות או קידוח לקמין (תנור, אח). הקידוח ההפוך ייעשה באמצעות קיבוע המקדחה באמצעות ברגים והקפדה על זווית ישרה לאורך כל העבודה.

עבודות אלו כרוכות בסיכונים רבים ודורשות ידע רב וכמובן הכשרה מתאימה – לשם הפעלת כלי העבודה ולשם התמודדות עם אתגרים ומצבים מיוחדים שעלולים לצוץ בעת העבודה. לכן, יש לבחור רק באנשי מקצוע מומחים ומנוסים לצורך ביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון.

מלאו פרטים וקבלו
הצעת מחיר לניסור וקידוח בטון בקליק !