קידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים הוא אוסף פעולות שמטרתן לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט מסוים בתוצאות החיפוש של מגוון מנועי החיפוש (כמו: גוגל) או הרשתות החברתיות (כמו: פייסבוק, אינסטגרם וכו').

קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO)

מרכיבי האופטימיזציה של מנוע החיפוש הם לרוב טכניים וגלויים לחלוטין, ומטרתם לתקן את שגיאות בוני האתר, מבחינת המבנה, ניקיון הקוד של דפיו, להיפטר מתקלות ועוד. עוד מרכיב חשוב של SEO הוא תוכן האתר: חלוקה נכונה לקטגוריות, שיבוץ מילות מפתח רלוונטיות, וכן תוכן נגיש ונעים לקריאה.

מנועי החיפוש מאפשרים למשתמשים למצוא אתרים לפי מילות החיפוש שבהן השתמשו. את התוצאות, מנוע החיפוש מחזיר לפי סדר הרלוונטיות. לרוב, המשתמשים בוחנים רק את תוצאות החיפוש הראשונות, ולא מסתכלים בתוצאות שמעבר לדף הראשון (או השני) שמוצג להם. לכן, בעלי אתרים רבים מעוניינים לקדם את האתר שלהם לראשית תוצאות החיפוש.

כאשר אנו מדברים על קידום אתרים, אנו מתכוונים לקידום התוצאות ללא פרסומת, אלא לשימוש בכלי SEO שיביאו את האתר באופן "אורגני" לראשית התוצאות בחיפוש.

על מה מתבסס האלגוריתם במנועי החיפוש?

  • זמן טעינת האתר
  • איכות תוכן האתר ותדירות עידכונו
  • קישורים חיצוניים לאתר (כלומר, קישור לאתר שמופיע באתרים אחרים)
  • נתוני שביעות רצון של המשתמשים במנועי החיפוש
  • מיקומו הגיאוגרפי של המשתמש במנוע החיפוש וכן היסטוריית החיפוש שלו
  • ידידותיות האתר למשתמשיו בטלפון הנייד
  • ועוד…

עקב צורך זה לקידום האתר שהתעורר, ישנן חברות רבות שמתעסקות בקידום אתרים במנועי החיפוש וכן בקידום אתרים ברשתות החברתיות השונות. חברות אלו עוקבות אחרי השינויים של מנועי החיפוש את שיטות הדירוג שלהם, וכך דואגות שהאתר ימשיך לעמוד בראש דף תוצאות החיפוש.

קידום אתרים במדיה חברתית (SMO או Social SEO)

בנוגע למדיה חברתית, הקידום אומנם מאוד דומה לזה של מנועי חיפוש במובנים מסויימים, אך שונה מעט באספקטים אחרים.

שתי השיטות העיקריות לקידום אתרים ברשתות החברתיות הן:

  1. הוספת יישומים של מדיה חברתית לתוכן עצמו – כפתור "שיתוף", סקרי גולשים, דירוגים ועוד.
  2. פעילות קידום בתוך המדיה החברתית עצמה – כתיבת בלוגים, תגובות לבלוגים אחרים, השתתפות פעילה בשיחות ברשת החברתית, פרסום עקבי של עדכונים ועוד.

קווים מנחים לקידום אתרים במדיה החברתית:

  1. ייצור תוכן שהמשתמשים יהיו מעוניינים לשתף ויוכלו לעשות כן בקלות
  2. תגמול הגולשים עבור השתתפות
  3. עדכון ופרסום תוכן באופן אקטיבי
  4. ועוד…

שיווק ברשתות החברתיות מתבסס על שיטת "מפה לאוזן" הנקראת "שיווק ויראלי". ברשתות החברתיות, חברות רבות מקדמות את העסק שלהן, יוצרות קשר עם הלקוחות, מפתחות מוצרים ועוד.

 

מלאו פרטים וקבלו
הצעת מחיר לקידום אתרים בקליק !

מדריכים בנושא קידום אתרים

תהליך קבלת החזרי מס
החזרי מס - מדריכים

תהליך קבלת החזרי מס

מהו החזר מס? מס הכנסה גובה מס מכל אדם בישראל שעובד לפרנסתו. גובה המס משתנה בהתאם לגובה המשכורת ובהתאם לנקודות זיכוי בשל עמידה בקריטריונים שונים

מעבר למדריך »
תיאום מס
החזרי מס - מדריכים

תיאום מס

שים לב: אם אתה שייך לאחת מהקטגוריות הבאות – כנראה שאתה צריך לעשות תיאום מס: עברת עבודה במהלך השנה, כולל יציאה לחל"ת אתה מקבל משכורת

מעבר למדריך »
החזרי מס
החזרי מס - מדריכים

החזרי מס לעצמאים

במדינת ישראל ישנם כ 3.4 מיליון שכירים במשק, לעומתם, יש רק כ 340 אלף עצמאיים. אם אתם עצמאיים אתם בטח יודעים שלהיות עצמאי זה דבר

מעבר למדריך »